2014. augusztus 31., vasárnap

Egy szelet az elmúlt hétről


Vágányzárak több irányban, pályafelújítások az ország vasúthálózatának több pontján. Út busszal és vonattal vitte Budapestre a mindennapok embereit. A szélrózsa minden irányából érkeztek a vonatok a Keletibe, hogy útjaik célját elérjék szabadság, kirándulás, találkozó céljából és voltak küldöttei is a mozdonyok vezetőállásának bezárt világából. Számlára történő jegyvásárlás külön élménye nekem jutott 114-es sorszámmal. 83 volt a kijelzőn a hangos pedig a Bécsbe induló vonat indulását mondta be. Lehet, hogy ezzel utazik Katici?! jutott eszembe. Hívom mobilján, kicseng. Felveszi és mondja, hogy a vonat elején a második kocsiba van. Még vannak előttem 31-en. Mentem a 9-ik vágányhoz, a hangos bemondó a vonatindulásig az öt percet mondta be amikor meglátom. Nevetett, csodálkozott talán meg is lepődött egy rövidke baráti üdvözlésölelés közben. A vonatkísérők és a forgalmista jelzéseit vettem az ajtó becsukódott a vonat elindult, mert "a vonat nem vár". Vissza a buszjegyekért a sorba 104-es a hívószám, még tízen előttem. Na még olvasni is volt időm míg a sor rám került. Reggelit vettek a többiek, amiből jutott nekem is. Irány a buszhoz. A nagyterembe kezdésre érkeztünk. Napirend szerint megfogalmazottak plénum általi meghallgatása, módosító javaslatok az egyre tarkább vasutak masinisztáitól. Érdekegység a megélhetés. További évekre tervezni, feladatokat meghatározni rugalmas lépésekkel most van lehetőség. Átlátni és előre kalkulálni szűkített jogaink keretében az általa adott lehetőségek szem előtt tartása mellett. Az értelmezés, az érthetővé tétel időt, energiát követelő feladat minden érintettől. Közben van ez + az + képzés + 8x-es születésnap + vizsgára felkészülés + ...  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése