2014. augusztus 18., hétfő

"Neked a két év tréning is kevés!:-))))))"


Élete pörgését neki nem irigyeltem soha. Gondolatokat, mondani valót, kifejező képességet egyszer szeretném egy tréning keretében elsajátítani. A hálóról azt gondoltam ez egy kezdet lehet, de ehhez meg gépek, kütyük, pécék is kellenek, amiben az ember szép lassan elveszik. Igaz lehetőség adott szeptember első napjaira egy kis agytornára, de azt is megkaptam, hogy: "Neked a két év tréning is kevés!:-))))))"
Na ezzel jól feldobódtam megint.  

2 megjegyzés:

  1. Tudod, én betegesen nehezen tanultam meg írni annakidején. És mivel rengeteget kellett gyakorolnom, észrevétlen megjött a mondanivaló is hozzá. Olyan egyszerű ez! (így útólag) Csak le kell írni a gondolataidat. Válogatás nélkül, ahogy jönnek. Sose azt írd amiről úgy hiszed, hogy mások várják tőled! És akkor menni fog tréning nélkül is.
    Aki pedig a fenti "bíztatást" megengedte magának, annak azt üzenem, hogy neki pedig egy élethosszigtartó illemtanra volna szüksége, de valószínűleg nem fog elég ideig élni a sikerhez...

    VálaszTörlés
  2. Az elvárások és feltételek rontják meg az emberi kapcsolatokat.

    VálaszTörlés