2013. május 5., vasárnap

Egy visszajelzés

... arra, amit Katici blogtársamtól kaptam, amit jó szóként értékelek szeretete, hálája és elismerése jeleként kezelek. Köszönet érte most itt!:-)

Az elmúlt napokat szülővárosomban és környékén töltöttem, így most visszaolvasok a blogok között.

... egy ilyen csokrot már bírsz ugyan Katici, de egyet tőlem is kapsz. Remélem nem szegek szabályt ezzel!:-)
... Hajnalfürdő, akitől egy rózsaápolási tanács vitt Katicihez. :-)
... pipulka jön képbe, akit Katici által kedveltem meg.:-)
... V�nember, akihez kalandos út vitt a Mátrába három éve. Tudom, hogy ő ezt olyan dedós játéknak tekinti, de nekem ezt elnézheti. :-)))

 Szabályok:

1. Megemlítem kitől kaptam

2. Felsorolok 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a rendszeres olvasók száma (szerintem a regisztráltra gondol)

3. Egy-egy kommentet hagyok a kiválasztott blogoknál...
    

2 megjegyzés:

  1. :DD Köszönöm szépen!
    Dúskálok: ez a harmadik csokor virágom ma, a másik kettőt a gyerekeimtől kaptam. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! :-) csupa virág vagyok.

    VálaszTörlés