2013. február 24., vasárnap

Táncba vitt hétvége


Az elmúlt napok hoztak egy hajnalig tartó összejövetelt életünkbe, ami a hétköznapok szürkeségét oldotta. Üdvözlő ital és svédasztalos vacsora után kedélyes beszélgetésbe, zenés tánc mulatságba vittük egymás kedveit. Éjfél előtt tombola nyereményjegyek a szerencsés nyertest keresték a játék kedvéért. Fortuna most egy ajándékkosarat hozott asztalunkhoz egy nyerőszám által. Éjfélkor az Irigy Hónaljmirigy szórakoztató műsora derítette az amúgy is jókedveket majd a hajnalig tartó tánc egy női cipő sarkait kopogósra járták.
   
t
Egy kis tánc

Akad itt valaki ismerős?

11 megjegyzés:

  1. Nekem csak egy ismerős van a képen! :)))
    A táncért viszont esz az irigység, :))) mivel nem emlékszem az idejére mikor táncoltam egy jót. Remélem te lekoptattad a cipő sarkát:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Akkor itt az ideje, hogy táncolj! Le nem koptattam, de kopogásának ritmusát éreztem.

      Törlés
  2. Tibor, gyanítom, a letáncolt sarkú női cipő NEM rajtad volt.
    :-)
    És örülök, hogy jól szórakoztatok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Cipőink méreteinek száma ugyan egyezik.
      Tánchoz azonban NEM nekem való.

      Törlés
  3. óóó de jó, Irigy Mirigyékkel fotózkodtál! :)

    Azért jó néha így kikapcsolódni egy kicsit, kiereszteni a fáradt gőzt, ugye?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Igen Orsi. Meg is leptek közvetlenségükkel.

      Nagyon jó volt a hangulat! :-)

      Törlés
  4. Mi is nagyon rég táncikáltunk már... De jó volt neked! :-)
    Mirigyék vendégek voltak? Jó társaság... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ... és gondolom vágytok már egy kis mulatságra, kikapcsolódásra. Remélem eljön most már nektek is!

      Igen jó volt és szerintem mindenkinek aki eljött.:-)

      Mirigyék voltak a meglepetés fellépők.:-)

      Lehetőségeinket egy jó társaságban újra gondoljuk, egymást erősítjük csonkolt jogok között.

      Törlés
  5. Természetesen van ismerős. :-) Még pedig a legfessebb mozdonyista. :-D
    Most én is elgondolkodtam, mikor is táncoltam utoljára. No de az nem ilyen tánc volt, hanem ugrabugra némi bor után a helyi illetőségű rockbandák koncertjén egyik Laci barátommal kinn az ifjúsági táborban :-DDD
    Csak hadd kopogjon az a cipellő, forgasd gyakran a viselőjét! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Kopog és forgatom amikor csak engedi a viselője.
      Bár csak megismerkednétek! :-)

      Törlés