2013. május 13., hétfő

Nem szoktam

... ilyen jellegű e-mailekre reagálni, azonban most megtettem. Kaptam az alábbi sorokat egy kiskorútól, aki 10 év körüli és legfeljebb édesapja révén ismerhet, akinek címtárából juthatott levelezési címemhez.  

"Szia :-)

Kaptam 2 darab akciós kupont és veled szeretném megosztani az egyiket.
Enyim ext934 számú a tied ext935 ! Itt tudod felhasználni: ...........

Szép napot, Puszi"

Nos legtöbbször kukába teszem a hasonló tartamú e-maileket, de most az alábbi reagálást tettem meg.
 
"Kedves ...!

Azért írom ezt a néhány sort, mert ilyen játékokban nem szoktam részt venni.
Gondolom, hogy Te sem tudod, hogy kinek küldted ezt az emailt, amiben ilyen bizalmasan szólítasz meg.
A vezeték neved alapján gondolom csak, hogy egy kollégám lánya lehetsz és még kiskorú vagy.
Tudod a nyeremény játékokról azt gondolom, hogy azok csak pillanatnyi örömöket okozhatnak. 
A betűk és az olvasás nagyobb boldogságot hoz az ember életében, mint egy ilyen bizonytalan kuponnal remélt nyeremény.
Még egy megjegyzés. Csak olyannak küldj levelet, akit ismersz.
Olvass meséket, ha van hozzá kedved! Küldök egyet Benedek Elektől. Jó olvasást! "
 
 

2 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy annyira örült, mint te a kuponoknak...? D:)) Azért kedves volt tőled Tibor, hogy nem hagytad figyelmen kívül szegény gyereket:))

    VálaszTörlés
  2. Figyelem az biztos, hogy kell neki a közelebbi hozzátartozók részéről. Tőlem, amennyiben így elfogadja legfeljebb ilyen mesékkel szolgálhatok. :-)

    VálaszTörlés