2014. január 11., szombat

Események

Még decemberben történt, hogy egy tolatási mozgás végrehajtása közben felvágtam egy váltót. Ebben 100% hogy benne voltam. Mulasztottam figyelemben, vétettem a Munkatörvénykönyve 52.§. (1) c) pontja ellen. Nincs nevethetnékem tőle.
Január 7-én néhány fiatal a sínekre helyezett valamit, de egy józanabb gondolatuk is lehetett miközben folyamatos Figyelj! jelzést adtam, mert odaérkezésem és a megállásom előtt még azt onnan le is szedték. 21 óra 50 perckor az átjáró előtt, ahol az alakokat láttam a vonattal megálltam. A Schmauzer környékén lévő szemtanúk az Egyetem Kollégiuma irányába mutattak, hogy oda mentek a vágánytól elfutó alakok. Jelentési kötelezettségemnek eleget tettem a Rendőrség kiérkezéséig a helyszínt biztosítottam, utasokat a hangosbemondón tájékoztattam. 30 perc elteltével a hatósági adatfelvétel és helyszínelés megtörtént,  menetirányítói engedéllyel vonatot a célállomásig továbbítottam.
Az első esemény miatt van egy nyilvántartásba vett figyelmeztetésem a másodikat még vizsgálják.

És valami jó is történt! Mostantól egy saját Astrát vezethetek. Természetesen Etelka a narancs színű cseh csoda nekem mint működni képes gépcsoda megmarad.:-)     

15 megjegyzés:

  1. huha, akkor amit olvastam különböző fórumokon a sínekre helyezett tárgyakkal kapcsolatban, Te voltál a szenvedő alanya. Még jó, hogy észrevetted...elég szomorú az, hogy ilyenekkel szórakoznak fiatalok. Nem tudom hogy születik meg a fejükben olyan gondolat: ez jó hecc lehet...

    Az Astrahoz gratulálok, sok-sok balesetmentes km-t kívánok hozzá, használjátok egészséggel! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Orsi! Amiről a különböző fórumokban olvastál egy siklásos baleset volt két héttel korábban. Szórakozásnak nem nevezném, mert többeknek okoztak kellemetlenséget, bosszúságot és forgalmi torlódást. Egymást viszik egy-két fröccs után ilyesmikbe.

    Gratulációt és jó kívánságot köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez gáz...bocsánat, de kevertem az infokat :O

      Törlés
  3. Etelkának jó pihenést! neked meg sok örömet az Astrához. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ozser köszönöm! A pihenő előtt még Etelkának lesz egy közel 500 kilométeres útja, de addig még egy műszaki vizsgát is meg kell ejteni.

      Törlés
  4. No és az új kocsinak is lesz neve?

    VálaszTörlés
  5. Új autóhoz sok örömet, sok vidám kilométert...

    VálaszTörlés
  6. Sok valóságos, és "astrális" örömöt hozzá! Remélem, az országúton nem raknak ki eléd semmit! (és senkit...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :-)
      Ok! Olaszliszkát nem veszem autós úti célnak.

      Törlés
  7. Tibor, 1:1 meg egy Astra,..nem rossz ez az arány! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aránynak aránylag jó, vezetni igazi élmény! :-)

      Törlés
  8. Nem tudok szabadulni ettől: Andor(ka):D
    Kíváncsi vagyok...

    VálaszTörlés