2013. augusztus 5., hétfő

Bajánsenye

Élmények a sistergő nyárban útközben kezdődtek, egy vadméh csípős kedvét páromon kifejtette. Délutáni találkozás zalaegerszegi örömteli viszontlátást Katicivel és első találkozást adott Hajnalfürdővel. A narancs színű csehcsoda, aminek neve Etelka vitte csapatunkat Bajánsenyére GPS-re bízott navigációval. Cél előtt másfél kilométerrel megszűnt a navigáció így telefonos segítség után "Viczelek" személyesen vezetett a helyszínre "Ozserrel", "pipulkával", Judittal való találkozáshoz. Élmények a hőségben dunsztolódnak, tartóssá téve hűsebb, hűvösebb időkre.   

9 megjegyzés:

  1. Hurrá, végre egy kis jelzés, hogy voltatok, jól voltatok, és élménybeszámolók is lesznek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Stali! ne csodálkozz hogy csak most! én este 11 re érkeztem haza Viczelek segítségével Judit valamint pipulka kíséretében. Azóta csak levegő után kapkodok. Ott amikor már ilyen érzésünk volt irány az első hűsítő tó vizébe...olykor késő este sőt mondhatnám éjjel :) Az élménybeszámolók készülnek...folyamatosan. De mire az ember ennyi szépet és jót feldolgoz....:)))

      Törlés
    2. Kalandpark, ahol nincsenek karabinerek és elindulsz. A végén együtt örülsz, hogy nem a teljesítmény, hanem az együttes élmény benne a szépség.

      Törlés
  2. Az első mondatot háromszor elolvastam. Még mindig nem értem. De ez nem fontos, vízitúrázni jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csípős kedvét párom érezte egy vadméhnek. Az első szükség megállásunk után felsőkarján megcsípte. Volt calcium tablettája így nagyobb probléma nem volt utána.

      Vízitúrázni valóban jó!

      Törlés
  3. Tibor, várom a folytatást :)...a Te verziódat :)

    VálaszTörlés
  4. Kíváncsiskodom ám én is és minden verzió érdekel:))

    VálaszTörlés
  5. Ennyi kíváncsi kacsát - velem együtt!! :))))) én egyenlőre azon bosszankodom hogy nem tudtam a képeket leszedni a gépemről....de igyekszem:)

    VálaszTörlés
  6. Szép napot!:-)

    Router elszállt, mobil net korlátozott, gép lassú.:(

    :-) Időnként dolgozom közben készülünk a masinisztákkal Kustánszegre.

    Szem előtt tartva a jó komfort érzetet háló, fürdő és illemhelyek előzetes látogatói teszt alá kell, hogy kerüljenek. ;)

    Tü-re-lem.

    VálaszTörlés