2014. május 29., csütörtök

Kaptam három évet ...

... további szolgálathoz lehetőséget. :-) Az elmúlt hónapok tevékenyen és mozgalmasan teltek egy fogadalom jegyében. Függőség, azaz a blogban való jelenlét nálam egy ilyen, amiből párom szerint ki kellene gyógyulnom. Szerintem meg csak elhatározás kérdése minden, mint ahogy dohányzik az ember vagy nem. Így esett, hogy kicsi szórakozás és kicsit több tenni való töltötte ki a múló időt. Egy beöltözős farsang kollégáim társaságában, egy találkozás blogos barátommal Ozserrel Sopronban egy kávé mellett. Etelka a Skoda tett egy országjáró utat Siófokon át a keleti országrészbe, hogy ottani rokonoknál parkíroztatva várakozva újabb utakra indulhasson. Egy kis ráncfelvarrás egy kis ez az, ami egy 32 éves járgánynak kijár adott többlet elfoglaltságot és hozott újabb két év műszakit is. :-) Asztrális élményem is volt a nyári gumik átszerelése alkalmával. Csillagok fényes nappal jelentek meg miközben a hüvelyk ujjam az ASTRA ajtaja alatt préselődöt. Mai nap sem tudom, hogy hoztam össze, de a körmöm még mindig feketéllik. A vasúton most az átépítések, a pályakorrekciók korát éljük.   

10 megjegyzés:

  1. Örülök a munkalehetőségnek!
    Etelkának meg gratulálok - szépen teljesít, pedig túl van a legszebb ifjúságán.
    A csillagvizsgálat nyomai hosszan elkísérnek, tapasztalatból mondom.
    Egyébként meg: ja, ja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak azt szeretném mondani: de jó, hogy itt vagy!:)

      Törlés
    2. Szép estét kedves stali!
      A lehetőséget megtartani egy újabb feladat a helyi szinten zajló érdek képviseleti választások után, mert itt most azok is vannak.
      Etelka megbecsülendő, mert "lelke" van.

      Jó, hogy jó kedves Hajnalfördő!

      Törlés
  2. Bakker ! Lehetett volna több is, más is.:-) Kár hogy már úton voltam haza amikor szóltál hogy még még :-D
    De jó volt és még egyszer jó....!
    Majd ismétlünk hamarosan. Most nekem is nyakamba szakadtak a "dolgok!"
    Úgy hogy időm egy perc sem. De most hogy hazajöttem és megláttam a bejegyzésed ....felnyihogtam - mert épp ma a kisvasúton emlegettelek! :-)
    Gratula a sikeres vizsgákhoz. Most majd rajtam a sor! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor reggel fél négykor ért véget a farsang és az SMS-ed érkezése előtt néhány perccel ébredtem. Indultam fel a hegyre, hogy a fölös kalóriákat ledolgozzam. Felfelé úton jutott eszembe az ebéd ötlete ezért hívtalak vissza.:-)

      Törlés
  3. Te meg a felesleges kalóriák. :-D De persze tudom kell az a mozgás. Most nekem is egész nap csak a mozgás! :-) Rám is rám fér!. Bár én szinte egész évben erre vártam. Kár hogy nem voltam egyedül. Akkor gondolkodás nélkül vissza fordulok! :-)

    VálaszTörlés
  4. Mozogj egy kicsit helyettem is Tibor!!! :-) Bérfutást nem vállalsz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Gábor OK! Főztél mostanában koffein mentes kávét?

      Törlés
  5. Szia Tibor! Örülök, hogy újra itt vagy:)

    Az elmúlt napokban gondoltam rátok, soproni blogosokra :)

    Felétek jártunk egy családi kirándulás keretében. A Hotel Sziesztában volt a szállásunk, onnan jártuk a környéket: Léka, Frakno, Doborján, Ruszt, Bécs, Kőszeg és hazafelé Pannonhalma. És végre fel tudtunk menni a Tűztoronyba is, ugyanis másfél éve, mikor ott voltunk, nem volt rá lehetőségünk :)

    VálaszTörlés
  6. Szép élményekkel gazdagodtatok.:-)
    Debrecenben jártam az utóbbi napokban többször és eszembe jutott a villamosvonal építésről szóló bejegyzésed. A tömegközlekedés egész jó eddigi tapasztalataim szerint.

    VálaszTörlés